CABARAN DALAM CALIS
THE FLYING EGG
PERSEMBAHAN KUMPULAN
SEBAHAGIAN FASILITATOR CALIS
Program Seminar Gaya Hidup Kampus II –Campus Lifestyle (CALIS II) telah dijalankan pada 22 Februari 2009 bertempat di Dewan Kuliah 4, Politeknik Port Dickson. Seramai 160 orang pelajar JKA telah menyertai program ini yang terdiri dari pelajar semester satu kursus Diploma dan Sijil Kejuruteraan Awam dan Diploma dan Sijil Senibina. Manakala 40 orang fasilitator yang terdiri dari ahli jawatankuasa Kelab Jabatan Kejuruteraan Awam bertindak sebagai pengendali CALIS. Pengisian program ini adalah ceramah “Excellent Lifestyle in Polytechnic” oleh Cr. Shamsul Bahrain bin Haron dari Politeknik Shah Alam dan Aktiviti Dalam Kumpulan (ADK) yang dikendalikan oleh AJK Kelab JKA yang terdiri daripada pelajar senior JKA. Aktiviti yang dijalankan ialah Sesi Taaruf Senior-Junior, Ramah Mesra Bersama Kelab JKA, Aktiviti Dalam Kumpulan, Susur Kejayaan, Flying Egg dan Refleksi. Program diakhiri dengan sesi penyampaian hadiah oleh Penasihat Kelab JKA. - NTS
THE FLYING EGG
PERSEMBAHAN KUMPULAN
SEBAHAGIAN FASILITATOR CALIS
Program Seminar Gaya Hidup Kampus II –Campus Lifestyle (CALIS II) telah dijalankan pada 22 Februari 2009 bertempat di Dewan Kuliah 4, Politeknik Port Dickson. Seramai 160 orang pelajar JKA telah menyertai program ini yang terdiri dari pelajar semester satu kursus Diploma dan Sijil Kejuruteraan Awam dan Diploma dan Sijil Senibina. Manakala 40 orang fasilitator yang terdiri dari ahli jawatankuasa Kelab Jabatan Kejuruteraan Awam bertindak sebagai pengendali CALIS. Pengisian program ini adalah ceramah “Excellent Lifestyle in Polytechnic” oleh Cr. Shamsul Bahrain bin Haron dari Politeknik Shah Alam dan Aktiviti Dalam Kumpulan (ADK) yang dikendalikan oleh AJK Kelab JKA yang terdiri daripada pelajar senior JKA. Aktiviti yang dijalankan ialah Sesi Taaruf Senior-Junior, Ramah Mesra Bersama Kelab JKA, Aktiviti Dalam Kumpulan, Susur Kejayaan, Flying Egg dan Refleksi. Program diakhiri dengan sesi penyampaian hadiah oleh Penasihat Kelab JKA. - NTS
No comments:
Post a Comment